تاریخچه نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

شاید برایتان سؤال شود که کار نماشویی ساختمان در چه مقطعی آغاز به کار کرد و چه دلایلی باعث ایجاد این کار شده است؟ باید پذیرفت که انسان ها از کثیفی و آلودگی بیزارند زیرا تأثیرات منفی فراوانی بر روح و روان آدمی دارد که بسیار مضر است. اما اینکه چه شد که بعد از شستشو و نظافت داخلی به نماشویی ساختمان خود فکر کردند باید گفت شروع دوره انقلاب صنعتی و گسترش دستگاه های نوین و پیشرفته باعث به وجود آمدن راه های ساده برای کار نماشویی ساختمان شد. این دستگاه های نوین طی سالیان دراز دچار تحولات فراوانی شدند که کار شستشوی نما را راحت تر کرد  و حتی خطرات این کار را نیزکمتر کرد گرچه این کار با به وجود آمدن برج ها و آپارتمان ها همچنان خطرات زیادی دارد و باید از افراد متخصص نماشویی ساختمان که دوره های حرفه ای این کار را گذرانده  استفاده کرد تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود. باید گفت در سال های خیلی دور برای نماشویی ساختمان از روش های سنتی مثل داربست استفاده می شد و کار بسیار زمان بری بود که با خطرات زیادی روبه رو بود و مدت زمان آن نیز بسیار طولانی می شد که این نیز از عواملی بود که تعداد افراد کمتری راضی به نماشویی ساختمان خود میشدند و فکر میکردند که باران ها و بقیه عوامل جوی باعث شستشوی نما ساختمنشان می شود که این جزو باور های غلطی بود که به مرور زمان به آن پی برده شد و از بین رفت، زیرا عوامل جوی نه تنها باعث کثیفی و جرم می شوند بلکه به مرور زمان باعث خوردگی نما نیز می شود.

 

روش دسترسی با طناب یا همان راپل در نماشویی ساختمان چه سالی به وجود آمد

روش دسترسی با طناب که امروزه بسیار پر کاربرد است در امر نماشویی ساختمان در کمتر از ۳۰ سال اخیر است که مورد استفاده قرار می گیرد،  باید گفت روش دسترسی با طناب یا همان راپل بیشتر برای کوه نوردان مورد استفاده قرار می گرفت و بعد به بخش نماشویی ساختمان اضافه شد. روش دسترسی با طناب جزو یکی از مشاغل سخت و پر خطر است که بنابر همین سختی میزان حقوق افرادی که این کار را میکنند زیاد است و نکته دیگر اینکه باید حتما این افراد دارای مدرک بین المللی نماشویی ساختمان با راپل باشند و به صورت تخصصی دوره های حرفه ای این کار را گذرانده باشند و شرکت مربوطه که از این افراد استفاده می کند باید حتما بیمه مشخصی برای این افراد قرار دهد تا خدای ناکرده اگر سانحه ای اتفاق افتاد هزینه های آن ها را بیمه متقبل شود و از نظر مالی برای این افراد مشکلی پیش نیاید. شرکت کارویس با افراد متخصصی که دارای مدرک معتبر بین المللی ایراتا (IRATA) هستند کار می کند و برای آن ها بیمه مشخصی را قرار داده  که افراد با خیال راحت کار نماشویی ساختمان را انجام بدهند و تمام تمرکز خود را برای جلب رضایت کارفرما به کار گیرند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تاریخچه نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: